Verzendbeleid
Ons doel bij Vivozas is om jou de beste verzendopties te bieden, waar je ook woont. We leveren dagelijks aan honderden klanten en kunnen een hoge mate van reactiviteit bieden.
Bedankt voor je steun en begrip. Wij zorgen ervoor dat je producten snel en veilig aankomen.
Verwerkingstijd:
Binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van je bestelling wordt deze beoordeeld, goedgekeurd en verpakt. Daarna wordt je pakket klaargemaakt voor transport.
Levertijd:
Wanneer het pakket door onze vervoerder is opgehaald, wordt het naar het volgende adres verzonden:
Nederland: 5 - 7 werkdagen*
*Alle levertijden zijn zonder vertragingen van de douane. Tijdens piekseizoenen zoals Covid, Kerstmis en Black Friday kunnen er vertragingen optreden.
Verzendtijden tijdens feestdagen
Vanwege de drukte rondom Black Friday, Kerstmis en andere feestdagen in de laatste drie maanden van het jaar, kunnen de levertijden langer zijn dan normaal. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, maar vertragingen kunnen optreden door het verhoogde aantal bestellingen. Bedankt voor je begrip en geduld tijdens deze drukke periode!
HOEVEEL KOST VERZENDEN?
We bieden gratis verzending.
Levering wanneer je niet thuis of op het postkantoor bent
Als een pakket bij je thuis wordt afgeleverd of op een postkantoor wordt achtergelaten, neemt Vivozas de bezorgkosten voor zijn rekening. Als het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald op het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de vervoerder en hebben wij het recht om 15 euro in mindering te brengen op het bedrag dat je ontvangt als compensatie.
Defecte of verkeerd geleverde goederen
Defecte of verkeerd geleverde goederen moeten binnen 7 dagen na ontvangst schriftelijk worden gemeld aan de aanbieder. Als deze termijn wordt overschreden, kunnen we helaas geen retourzendingen en terugbetalingen accepteren. De producten moeten in de originele verpakking en in ongebruikte staat worden geretourneerd.
HOEVEEL KOST VERZENDEN?
We bieden gratis verzending.
Levering wanneer je niet thuis of op het postkantoor bent
Als een pakket bij je thuis wordt afgeleverd of op een postkantoor wordt achtergelaten, neemt Vivozas de bezorgkosten voor zijn rekening. Als het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald op het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de vervoerder en hebben wij het recht om 15 euro in mindering te brengen op het bedrag dat je ontvangt als compensatie.
Defecte of verkeerd geleverde goederen
Defecte of verkeerd geleverde goederen moeten binnen 7 dagen na ontvangst schriftelijk worden gemeld aan de aanbieder. Als deze termijn wordt overschreden, kunnen we helaas geen retourzendingen en terugbetalingen accepteren. De producten moeten in de originele verpakking en in ongebruikte staat worden geretourneerd.